پاسخ به پرسش های متداول
حساب کاربری
آیا می توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟
برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید به حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه «سفارشات من» کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده شود.
آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و شماره موبایل من وجود دارد؟
شما می توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید به حساب کاربری خود وارد شوید و بر روی گزینه «حساب کاربری» و سپس بر روی دکمه «ویرایش مشخصات» کلیک کنید.
متاسفانه به دلایل حفظ امنیت کاربری، هیچ راهی برای تغییر شماره موبایل خود به عنوان نام کاربری نخواهید داشت و فقط می توانید مجدداً با شماره موبایل جدید دیگری ثبت نام کنید.
من رمز عبور خود را فراموش کرده ام چرا با وجود درخواست من برای بازیابی کلمه عبور، پیامکی برای من ارسال نشده است؟
چنانچه سرویس پیامک تبلیغاتی موبایل خود را مسدود کرده باشید ممکن است امکان دریافت پیامک بازیابی کلمه عبور نباشد. همچنین اختلال در سامانه پیامک از طرف مخابرات نیز می تواند باعث ایجاد این مشکل شود. به هر حال شما می توانید با تماس با ما درخواست رمز عبور جدید نمایید.
ثبت و پیگیری سفارش
من هنوز به فروشگاه لینکس پت اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا به دستم خواهد رسید؟
فروشگاه لینکس پت دارای سابقه و تجربه در زمینه فروش کالا می باشد و همچنین دارای نماد اعتماد الکترونیکی است که به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می توانید در صفحه اصلی وب سایت فروشگاه لینکس پت با کلیک بر روی نماد اعتماد، از صحت آن اطمینان حاصل نمایید.
آیا برای خرید از فروشگاه لینکس پت، حتما باید در سایت عضو باشم؟
بله، با این که بدون وارد شدن به سایت می توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود، وارد شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل کنید.
با عضویت در فروشگاه لینکس پت می توانید:
• آسوده و آسان خرید کنید
• اطلاعات حساب کاربری خود را مشاهده و یا ویرایش کنید.
• سفارشات ثبت شده را مشاهده و یا پیگیری کنید.
• از پرداخت های خود مطلع شوید.
• وضعیت امتیاز های خود را بررسی کنید.
• از فروش های ویژه و یا موجود شدن محصولات با خبر شوید.
آیا در هر ساعتی از شبانه روز می توانم سفارش خود را ثبت کنم؟
بله، شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می توانید سفارش خود را ثبت کنید.
آیا می توانم از فروشگاه لینکس پت خرید کنم اما سفارش برای شخص دیگری ارسال شود؟
بله، پس از ورود به حساب کاربری و انتخاب کالاهای مورد نظر و افزودن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش در ۳ مرحله تکمیل خواهد شد:
۱- اطلاعات سفارش
۲- بازبینی سفارش
۳- اطلاعات پرداخت
در مرحله اطلاعات سفارش و بخش آدرس محل تحویل، شما می توانید با انتخاب دکمه «افزودن آدرس جدید» آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید. توجه داشته باشید که اگر مبلغ سفارش را اینترنتی پرداخت کنید، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
آیا می توانم با حساب کاربری خودم، خرید کنم و فاکتور به نام شخص حقوقی یا شرکت صادر شود؟
بله، چنانچه اطلاعات حقوقی خود را قبلا وارد کرده باشید، فاکتور به نام شخص حقوقی یا شرکت صادر می شود. برای تکمیل اطلاعات حقوقی ابتدا به حساب کاربری خود وارد شوید و بر روی گزینه «حساب کاربری» و سپس بر روی دکمه «ویرایش مشخصات» کلیک کنید.
تذکر: اولویت صدور فاکتور با اطلاعات حقوقی است. بنابراین اگر مایل به صدور فاکتور با اطلاعات حقیقی هستید باید اطلاعات حقوقی خود را پاک کنید. همچنین با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتور حقیقی به حقوقی وجود ندارد. بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش، نسبت به این مساله دقت لازم را داشته باشند.
از وضعیت سفارشی که ثبت کرده ام، چگونه می توانم مطلع شوم؟
فروشگاه لینکس پت با ارسال پیامک، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام می کند. همچنین برای اطلاع از وضعیت سفارش، می توانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه «سفارشات من» از وضعیت آن مطلع شوید.
تذکر: شماره 09306543234 تنها شماره ای است که فروشگاه لومانو از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال می کند. بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان فروشگاه لومانو با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام فروشگاه لینکس پت است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی، آن را به Info@lynxpet.ir اطلاع دهید.
آیا می توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟
خیر، در حال حاضر تنها کالاهایی امکان سفارش گذاری دارند که در سایت فروشگاه لینکس پت با وضعیت موجود و همراه با قیمت مشخص شده اند. اما برای کالاهای ناموجود می توانید با کلیک کردن بر روی دکمه «به من اطلاع بده»، هنگام موجود شدن کالا از طریق پیامک مطلع شوید.
می توانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟
تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی دکمه «پرداخت و ثبت سفارش» شما می توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید. پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، با واحد پیگیری سفارشات تماس بگیرید.
بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با فروشگاه لینکس پت تماس بگیرم؟
خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک اطلاع رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش با شما تماس خواهند گرفت.
می توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
خیر، به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم باید سفارش خود را اینترنتی ثبت کنند.
در صورتی که خرید من برای شخص دیگری باشد، آیا فاکتور فروش به همراه بسته برای تحویل گیرنده فرستاده خواهد شد؟
برای عدم ارسال فاکتور به همراه کالا، کافی است در مرحله بازبینی سفارش ، گزینه خیر را برای عبارت ” آیا مایل به ارسال فاکتور به همراه سفارش هستید ؟ ” انتخاب کنید.
کالا
برای انتخاب و خرید کالا در سایت نیاز به مشاوره دارم، راهی وجود دارد که در تصمیم گیری به من کمک کند؟
کارشناسان بخش فنی فروشگاه لینکس پت تمام تلاش خود را می کنند تا اطلاعات مورد نیاز برای خرید هر کالا در وب سایت فروشگاه، کافی و روشن باشد. شما راه های مختلفی برای کسب اطلاعات تکمیلی و تخصصی محصولات در فروشگاه لینکس پت دارید. می توانید از ابزارهای ایجاد شده برای این منظور از قبیل مقایسه پهلو به پهلو، مطالعه نقد و بررسی، تصاویر ویدئوهای آموزشی، جدول اطلاعات فنی کالاها و دانلود اطلاعات تکمیلی استفاده کنید. همچنین فروشگاه لینکس پت نقدها و نظرهای کاربران را با دیدگاه بی طرفانه در سایت نمایش می دهد که مطالعه آنها می تواند در انتخاب کالا به شما کمک کند. همچنین شما می توانید درصورت نیاز به مشاوره بیشتر، با واحد فنی و پشتیبانی فروشگاه اینترنتی تجهیزات توزین نیکسل تماس بگیرید.
کالاهایی که موجود نیستند، چه زمانی در سایت برای فروش عرضه خواهند شد؟
گاهی به دلایل مختلف مانند عدم عرضه رسمی و گسترده محصول و یا تقاضای پیش بینی نشده در بازار، وضعیت برخی از کالاها در وب سایت به ” ناموجود ” تغییر پیدا می کند و اعلام زمان دقیق عرضه دوباره آنها ممکن نیست، با این حال فروشگاه لومانو تلاش می کند تا این کالاها مجدداً در کمترین زمان در وب سایت ارائه شوند. در صورتی که قصد خرید کالایی با وضعیت ” ناموجود ” را دارید، می توانید برای اطلاع از موجود شدن و عرضه کالا در سایت فروشگاه لومانو ، از سرویس «به من اطلاع بده» که در صفحه جزئیات محصول قرار دارد، استفاده کنید تا به هنگام عرضه آن کالا در سایت، از طریق پیامک به شما اطلاع رسانی شود.
آیا ممکن است کالایی را که سفارش می دهم موجود نباشد؟
کالاهای دارای قیمت که در سایت فروشگاه لومانو با وضعیت ” موجود ” مشخص شده، در انبار فروشگاه لینکس پت موجود و قابل سفارش گذاری هستند. بنابراین هنگام ثبت سفارش این کالاها نیازی به استعلام موجودی نیست و سفارش در سریع ترین زمان ممکن پردازش و تحویل خواهد شد. البته با ثبت سفارش ها به تعداد بالا و همزمان، باعث می شود که موجودی برخی از کالاها تمام شود. در این موارد به سرعت اقدام به تکمیل موجودی کالا می شود ولی در صورت عدم امکان، عرضه آن کالاها در سایت به صورت موقت متوقف خواهد شد. به هر حال پس از ثبت سفارش و کنترل انبار اگر کالایی موجود نباشد سریعا به اطلاع خریدار خواهد رسید تا تصمیمات جایگزین و یا لغو سفارش انجام شود.
آیا تعداد خرید از یک کالا در فروشگاه لینکس پت محدودیتی دارد؟
کالاهای دارای قیمت که در سایت فروشگاه لینکس پت با وضعیت ” موجود ” مشخص شده، در انبار فروشگاه لومانو موجود و قابل سفارش گذاری هستند. بنابراین هنگام ثبت سفارش این کالاها نیازی به استعلام موجودی نیست و سفارش در سریع ترین زمان ممکن پردازش و تحویل خواهد شد. البته با ثبت سفارش ها به تعداد بالا و همزمان، باعث می شود که موجودی برخی از کالاها تمام شود. در این موارد به سرعت اقدام به تکمیل موجودی کالا می شود ولی در صورت عدم امکان، عرضه آن کالاها در سایت به صورت موقت متوقف خواهد شد. به هر حال پس از ثبت سفارش و کنترل انبار اگر کالایی موجود نباشد سریعا به اطلاع خریدار خواهد رسید تا تصمیمات جایگزین و یا لغو سفارش انجام شود.
پیش از خرید کالا، چگونه می توانم از این که کالا ساخت کجاست، مطلع بشوم؟
معمولا پرچم کمپانی کشور سازنده در صفحه جزئیات محصول نمایش داده می شود. اما لازم به ذکر است که کشور سازنده روی کیفیت کالا تاثیری ندارد و برند معتبر است که کیفیت کالا را تعیین می کند و تنها به دلیل خط تولید ارزان تر است که بسیاری از کالاها در آسیای شرقی تولید می شوند.
قیمت
آیا قیمت محصولات واقع در سایت فروشگاه لینکس پت به روز هستند؟
بله، فروشگاه اینترنتی به طور منظم و روزانه قیمت محصولات عرضه شده در وب سایت خود را کنترل و به روز رسانی می کند.
آیا قیمت کالاها برای خرید با تعداد بالا، متفاوت خواهد بود؟
علاوه بر تخفیف امتیازی، تخفیف دیگری بنام تخفیف پله ای برای خرید با تعداد بالا توسط فروشگاه لومانو در نظر گرفته خواهد شد. تخفیف پله ای بگونه ای است که به ازای هر ۱۰،۰۰۰،۰۰۰ تومان خرید در یک سفارش ۰,۵ درصد تخفیف تا سقف حداکثر ۳ درصد تخفیف به مشتری تعلق می گیرد.
آیا قیمت های فروشگاه لینکس پت نسبت به بازار ارزان تر است؟
قیمت های ارائه شده برای کالاها در فروشگاه لینکس پت قیمت های عمده فروشی است که غالباً توسط تولید کننده و یا نماینده رسمی توزیع آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است بنابراین قیمت ها در فروشگاه لینکس پت کاملا مناسب و رقابتی بوده و خرید از فروشگاه لینکس پت برای مشتریان به صرفه است. همچنین با در نظر گرفتن امکان استفاده از طرح های تشویقی و انواع تخفیف، سطح قیمت ها در فروشگاه لینکس پت بیش از پیش مناسب ارزیابی می شوند.
حراج ویژه
محصولات چه زمانی در طرح فروش فوق العاده و یا پیشنهاد ویژه قرار می گیرند؟ آیا از قبل می توان باخبر شد؟
امکان قرار گرفتن یک کالا در طرح فروش فوق العاده و یا پیشنهاد ویژه را کارشناسان فروشگاه لومانو با در نظر گرفتن فاکتورهای مختلفی بررسی می کنند و با توجه به محدودیت زمانی عرضه به صورت پیشنهاد ویژه، امکان اعلام آن از قبل وجود ندارد. اما کاربران فروشگاه لینکس پت می توانند با انتخاب گزینه «به من اطلاع بده» که در صفحه جزئیات محصول قرار دارد، هنگام قرار گرفتن کالا در این طرح ها از طریق پیامک مطلع شوند.
آیا می توانم کالایی را که قبلاً در طرح پیشنهاد ویژه عرضه شده است و دیگر امکان خرید با آن شرایط وجود ندارد، با همان قیمت سفارش دهم؟
طرح پیشنهاد ویژه چارچوبی دارد که خارج از آن ثبت سفارش ممکن نیست، بر این اساس شما تنها چند ساعت فرصت دارید سفارش خود را با قیمت ویژه ثبت کنید و پس از آن قیمت ها به حالت اول برمی گردند.
اگر بلافاصله پس از ثبت یک سفارش و قبل از دریافت آن، کالا در پیشنهاد ویژه و با قیمتی پایین تر عرضه شود، با چه قیمتی برای من محاسبه می شود؟
پس از ثبت سفارش و پیش از مرحله تایید نهایی سفارش، امکان تغییر سفارش بر اساس قیمت پیشنهاد ویژه وجود دارد ولی پس از آن به هیچ وجه امکان اصلاح سفارش نمی باشد.
تخفیف امتیازی
چگونه می توانم از سوابق دریافت و مصرف تخفیف امتیازی مطلع شوم؟
برای اطلاع از سوابق دریافت و مصرف تخفیف امتیازی می توانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه «سفارشات من» از وضعیت آن مطلع شوید.
شما می توانید برای کسب اطلاع از جزئیات بیشتر به صفحه تخفیف امتیازی مراجعه نمایید.
چرا امتیازات من باطل شده است؟
در حال حاضر اعتبار کل امتیازات کسب شده از آخرین خرید، ۶۰ روز می باشد یعنی اگر از آخرین خریدتان ۶۰ روز گذشته باشد کل امتیازات شما باطل خواهد شد. در نتیجه جهت جلوگیری از انقضای احتمالی کل تخفیف امتیازی، باید برای خرید جدید برنامه ریزی کنید.
چرا برای یک خرید، نمی توانم از همه امتیازی که کسب کرده ام استفاده کنم؟
میزان استفاده از تخفیف امتیازی بر اساس کالای خریداری شده، به طور خودکار توسط سیستم محاسبه می شود. برای اطلاع از جزئیات بیشتر به صفحه تخفیف امتیازی مراجعه نمایید.
چرا پس از خرید، امتیازی برای من اضافه نشده است؟
به بعضی کالاها تخفیف امتیازی تعلق نمی گیرد.
پرداخت
مبلغ سفارشم را چگونه می توانم پرداخت کنم؟
تمامی کاربران فروشگاه لینکس پت می توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت فروشگاه لومانو، مبلغ سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند. همچنین امکان واریز بانکی یا واریز کارت به کارت به شماره حساب های اعلام شده در سایت فروشگاه لینکس پت برای همه کاربران وجود دارد.
در صورتی که آدرس تحویل سفارش، شهر تهران باشد مشتریان می توانند هزینه را هنگام تحویل سفارش، به صورت نقدی یا از طریق دستگاه کارتخوان سیار (دستگاه POS) در محل پرداخت کنند.
با استفاده از کارت کدام بانک ها می توان هزینه سفارش را اینترنتی پرداخت کرد؟
شما می توانید با استفاده از همه کارت های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت فروشگاه اینترنتی لینکس پت، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر و آگاهی از نام بانک ها به صفحه شیوه های پرداخت مراجعه کنید.
آیا پرداخت در محل، شرایط و محدودیت هایی دارد؟
بله، هنگامی که تعداد و مبلغ سفارش از میزان خاصی بالاتر باشد امکان پرداخت نقدی وجود ندارد که این محدودیت از طریق تماس تلفنی فروشگاه لینکس پت به مشتری اعلام خواهد شد.
ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟
گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب های میانی بانک است و خود بانک مغایرت ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می دهد. اگر تا ۴۸ ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.
آیا می توانم وجه سفارش خود را به صورت اقساطی پرداخت کنم؟
خیر در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد.
آیا می توانم برای پرداخت سفارش خود چک بدهم؟
خیر، برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی فروشگاه لینکس پت از پذیرش هر گونه چک معذور است.
آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت فروشگاه لومانو امن است؟
پرداخت اینترنتی به گونه ای طراحی شده که امن و راحت باشد. با این حال شما نه تنها برای خرید از فروشگاه لینکس پت بلکه هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی، برای اطمینان از امنیت پرداخت خود به نکات زیر توجه فرمایید:
• با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar)، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده می شود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد.
• قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل طلائی رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید، در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید.
• برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.
ارسال سفارش
هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می شود؟
هزینه ارسال بستگی به شرایط سفارش، محل تحویل و نوع ارسال دارد و در فرم سبد خرید به اطلاع مشتریان می رسد. اما معمولاً هزینه حمل برای مراکز استان و شهرستان ها بجز تهران بصورت پس کرایه می باشد و مبلغ آن، در محل تحویل از خریدار نقدا دریافت خواهد شد.
چرا با این که آدرس من تهران می باشد، ولی ارسال سفارش من مشمول هزینه شده است؟
در حال حاضر کلیه سفارشات شهر تهران که ارزش سفارش آن بیش از پنج میلیون تومان است بصورت رایگان ارسال خواهد شد و هزینه حمل به عهده فروشگاه لینکس پتمی باشد.
آیا می توانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟
درباره ارسال کالا در شهر تهران، شما می توانید زمان مناسب برای تحویل گرفتن سفارش خود را هنگام ثبت آن سفارش در مرحله بازبینی سفارش و در قسمت توضیحات، اعلام کنید. فروشگاه لینکس پت همه تلاش خود را می کند تا سفارش حدود ساعت درخواستی به دست شما برسد. با این وجود به دلیل مسایل مختلف مانند برنامه زمان بندی ارسال، نامساعد بودن شرایط جوی و مشکلات ترافیکی، فروشگاه لینکس پت برای تحویل کالا راس ساعت خاص متعهد نمی باشد.
پس از این که سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول می کشد که به دستم برسد؟
زمان رسیدن سفارش به دست مشتری بستگی به نحوه پرداخت سفارش، محل تحویل کالا، زمان ثبت سفارش و … دارد که برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه رویه های ارسال سفارش مراجعه کنید.
می توانم کالایی را که سفارش داده ام با مراجعه به فروشگاه لومانو به صورت حضوری تحویل بگیرم؟
بله، از آنجا که فروشگاه لینکس پت یک فروشگاه مجازی است و یکی از اهداف آن کاهش دادن سفرهای درون شهری غیر ضروری است با این حال درصورت تماس و هماهنگی با ما می توانید سفارش خود را به صورت حضوری دریافت کنید.
سفارش ها چه زمانی به شرکت های حمل کننده کالا تحویل داده می شود؟
برای سفارشات ارسال سریع کالا چنانچه قبل از ساعت ۱۵:۳۰ روزهای شنبه تا چهارشنبه و ۱۱:۳۰ روز پنج شنبه ثبت شده باشند پس از تایید پردازش انبار و اطمینان از موجود بودن کالا، در همان روز ارسال خواهد شد اما اگر بعد از ساعت ۱۵:۳۰ روزهای شنبه تا چهارشنبه و ۱۱:۳۰ روز پنج شنبه ثبت شده باشند پس از تایید پردازش انبار و اطمینان از موجود بودن کالا، در فردای کاری آن روز ارسال خواهد شد. سفارشات ارسال عادی کالا در فردای کاری آن روز ارسال خواهد شد.
آیا می توانم سفارش ارسال شده را رهگیری کنم؟
بله، شما برای رهگیری سفارش خود می توانید به وب سایت شرکت حمل کننده کالا مراجعه کنید و یا تماس حاصل نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه شرکت های حمل کننده کالا مراجعه کنید.
خدمات پس از فروش
آیا همه کالاها، شامل مهلت ۳ روزه گارانتی تعویض، می شوند؟
بلی تمامی کالا هایی که از فروشگاه لینکس پت سفارش داده شده است در صورت داشت عیب و مشکل شامل ۳ روز گارانتی تعویض هستند.
اگر کالای ارسال شده با آنچه سفارش داده ام و یا آنچه در سایت دیده ام مغایرت داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟
از طریق تلفن و یا ارسال پیام در صفحه تماس با ما با خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
تذکر: عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت مشخصات فنی کالا است که در قسمت مشخصات کالا درج شده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر از چگونگی و شرایط استفاده از مهلت گارانتی تعویض به صفحه سه روز ضمانت بازگشت کالا مراجعه کنید.
اگر کالای که خریداری کرده ام، ایراد یا آسیب دیدگی داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟
از طریق تلفن و یا ارسال پیام در صفحه تماس با ما با خدمات پس از فروش تماس بگیرید. همچنین برای اطلاعات بیشتر از چگونگی و شرایط خدمات پس از فروش به صفحه سه روز ضمانت بازگشت کالا مراجعه کنید.